karusellikuva
karusellikuva

Hinnasto

Hinnat ovat ohjeellisia ja voivat vaihdella toimenpiteen laajuuden mukaan. Meillä ei ole erikseen toimisto- tai käyntimaksua.
Kysythän tarvittaessa tarkempaa hinta-arviota vielä vastaanottokäynnin yhteydessä.

Palvelu
Perushinta
Kelakorvaus
Omavastuu Kela-korvauksen jälkeen
Palvelu: Perustarkastus
Perushinta: 60€
Kelakorvaus: 15,50€ (korvataan joka toinen vuosi)
Omavastuu Kela-korvauksen jälkeen: 44,50 €
Palvelu: Yhden pinnan täyte
Perushinta: 67€
Kelakorvaus: 10€
Omavastuu Kela-korvauksen jälkeen: 57€
Palvelu: Kahden pinnan täyte
Perushinta: 113,50€
Kelakorvaus: 17€
Omavastuu Kela-korvauksen jälkeen: 96,50€
Palvelu: Kolmen pinnan täyte
Perushinta: 130€
Kelakorvaus: 19€
Omavastuu Kela-korvauksen jälkeen: 111€
Palvelu: Kruunu paikkamateriaalista
Perushinta: alk. 163€
Kelakorvaus: 23€
Omavastuu Kela-korvauksen jälkeen: alk. 140€
Palvelu: Hammaskiven poisto alkaen 30min-60min
Perushinta: alk. 79€
Kelakorvaus: 13€
Omavastuu Kela-korvauksen jälkeen: alk. 66€
Palvelu: Yksittäinen röntgenkuva
Perushinta: 32€
Kelakorvaus: 6€
Omavastuu Kela-korvauksen jälkeen: 26€
Palvelu: Bite-wing -kuvaus (karieksen havaitsemiseksi)
Perushinta: 49€
Kelakorvaus: 6€
Omavastuu Kela-korvauksen jälkeen: 43€
Palvelu: Hampaan poisto
Perushinta: alk. 78€
Kelakorvaus: 10€
Omavastuu Kela-korvauksen jälkeen: 68€

Peruuttamattomasta tai liian myöhään perutusta vastaanottokäynnistä veloitamme 40,00 € per 15 min.
Peruuttamisen tulee tapahtua viimeistään vastaanottoaikaa edeltävänä arkipäivänä klo 14:00 mennessä.

Maksutavat

Palveluidemme maksutapana on käteinen sekä korttimaksu (Debit, Visa, Mastercard, AmericanExpress).

Käytössämme on Kelan suorakorvaus, eli otathan Kela-korttisi mukaan meillä asioidessasi.

Arvoisa asiakas

Mikäli ette ole tyytyväinen saamaanne hoitoon, toivomme ensisijaisesti palautteen antoa suoraan allekirjoittaneelle. Vastaanoton potilasasiamiehenä toimii Hll Leena Riihimäki (p. 03-2662003).

Aluehallintoviraston sivuilta löytyy lisätietoja, mikäli asian selvittäminen vapaamuotoisesti ei tuota tulosta. Teillä on mahdollisuus tehdä asiasta kirjallinen muistutus ja kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Tässä asiassa neuvoa voi kysyä vastaanoton nimetyltä potilasasiamieheltä.

Lisätietoa:
http://www.kuluttajariita.fi
http://www.avi.fi

Ystävällisin terveisin,
Hammaslääkäri Mirjami Kauppila